Różnice pomiędzy obydwoma firmami są spore. Tesla ma zamiar produkować jedynie samochody o napędzie elektrycznym, Fisker zaś postawił na technologię hybrydową. Nie ma to jednak wiele wspólnego z Toyotą Prius. Karma wykorzystuje w pełni potencjał obydwu swoich silników - spalinowego i elektrycznego - by zapewnić osiągi typowe dla aut sportowych. Głównym konkurentem ma być Porsche Panamera Hybrid.
Szczegóły techniczne znajdziecie tutaj .
Siedziba firmy Fisker ulokowana jest w Kalifornii, ale produkcja odbywa się w fińskich zakładach firmy Valmet. Ta ostatnia znana jest z wytwarzania różnych samochodów na zlecenie. Ostatnio są to m.in. Porsche Boxster i Cayman. Plany na ten rok zakładają wyprodukowanie ok. 7 tys. sztuk Karmy. Oczywiście głównym rynkiem zbytu dla Fiskera są Stany Zjednoczone. Cena podstawowej wersji Karmy zaczyna się od 95 900 $, ale dzięki uldze podatkowej klient zapłaci "jedynie" 88 400 $.