O nowej generacji Audi A6 szerzej pisaliśmy tutaj . Na razie do sprzedaży trafi wersja sedan, dostępna z dwoma silnikami benzynowymi i dwoma turbodieslami. Najtańszy, podstawowy wariant z 204-konnym silnikiem 2.8 V6 FSI, bezstopniową przekładnią Multitronic i napędem na przednią oś kosztuje 198 300 zł.
Za 211 000 zł wyjedziemy z salonu A-szóstką z tym samym silnikiem, ale uzbrojonym w dwusprzęgłową skrzynię S tronic i napęd na cztery koła quattro. Model z topowym, wspomaganym kompresorem benzyniakiem 3.0 TFSI o mocy 300 koni, przekładnią S tronic oraz napędem quattro to wydatek 240 100 zł.
Co z silnikami wysokoprężnymi? Słabszy, 204-konny wariant 3.0 TDI ze skrzynią Multitronic i napędem na przednią oś kosztuje 219 300 zł, natomiast mocniejszy - o mocy 240 KM - 238 100 zł. W przypadku tego drugiego siła napędowa płynie do wszystkich czterech kół za pośrednictwem przekładni S tronic.
W wyposażeniu seryjnym Audi A6 znajduje się m.in.: radio CD/mp3 z 8 głośnikami, czujnik deszczu, ESP, 6 poduszek powietrznych, reflektory ksenonowe, układ start-stop, 16-calowe alufelgi, kierownica i gałka biegów obszyte skórą, klimatyzacja automatyczna, elektrycznie regulowane szyby i lusterka, wskaźnik kontroli ciśnienia w oponach i centralny zamek z pilotem.
Lista opcji obejmuje m.in.: reflektory w technologii LED (8 690 zł), kamerę cofania (2 500 zł), asystenta parkowania (6 480 zł), adaptacyjny tempomat (10 960 zł), asystenta jazdy nocą (11 060 zł), wyświetlacz head-up (7 640 zł), szyby dźwiękoszczelne (6 590 zł), 4-strefową klimatyzację (3 600 zł), nagłośnienie BOSE (5 260 zł) lub Bang & Olufsen (33 180 zł) oraz alufelgi w rozmiarach 17-20 cali (3 880-18 810 zł).
Za kilka miesięcy ofertę Audi A6 uzupełni wersja Avant, podstawowy silnik wysokoprężny 2.0 TDI o mocy 180 KM, odmiana hybrydowa, a później - ogniste RS6 z 4-litrowym, podwójnie doładowanym motorem V8.
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć Audi A6 .
Audi drwi z Mercedesa - ZOBACZ REKLAMĘ