Z drugiej strony, wystarczy rzucić okiem na zdjęcia najnowszego dzieła Edo Competition. Aerodynamiczny pakiet Mansory, na który składają się m.in. przeprojektowane zderzaki, pokrywa silnika, progi i poszerzone nadkola nadają czterodrzwiowemu coupe z Zuffenhausen smukłości godnej królewskiego walenia. Do tego śnieżnobiałe nadwozie, odwołujące się bezpośrednio do tytułowego, wodnego ssaka. Dzieło wieńczą 22-calowe, czarne felgi z kontrastującym, białym rantem.
Nadmuchana Panamera może sprawiać wrażenie ociężałej. To tylko pozory. Pod pokrywą silnika drzemie najmocniejszy z gamy dostępnych silników, dodatkowo podkręcony przez niemieckiego tunera. Chociaż "podkręcony" wydaje się określeniem obraźliwie łagodnym. Fabryczne serce Panamery Turbo rozwija moc 500 koni mechanicznych, silnik "Moby Dicka" oferuje ich aż 750! Maksymalna prędkośćz, z jaką można podróżować, to 340 km/h, przy czym pierwsza setka osiągana przed upływem czterech sekund.
Przy okazji styliści z Edo Competition nie omieszkali poprawić wnętrza przysadzistego Porsche. Metry kwadratowe najlepszej jakości skóry (oczywiście białej) przeplatają się tu z tekowym drewnem i aluminium.
Zapraszamy do galerii zdjęć .
Dwudrzwiowe Porsche Cayenne - ZOBACZ TUTAJ