Dane techniczne

Dane techniczne

PEUGEOT 307 HDi XSi

Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 8-zaworowy, turbodiesel z common rail, o pojemności 1997 cm3

Moc maksymalna: 110 KM (81 kW) przy 4000 obr./min

Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm przy 1750 obr./min

Napęd: na koła przednie

Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna

Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze

Ogumienie: 205/50 R 17 W

Średnica skrętu: 10,7 m

Masa własna: 1279 kg

Wymiary: 4202x1746x1510 mm

Rozstaw osi: 2608 mm

Pojemność bagażnika: 341/1328 l

Pojemność zbiornika paliwa: 60 l

Prędkość maksymalna: 188 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,7 s

Zużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 7,0 l/100 km; pozamiejskie - 4,2 l/100 km; połączone - 5,2 l/100 km

Konkurencja: Ford Focus TDCi, VW Golf TDi PD

MOIM ZDANIEM

Peugeot 307 już od momentu premiery jest atrakcyjną propozycją. Po wprowadzeniu opisanych innowacji zainteresowanie nim powinno jeszcze wzrosnąć. A ja teraz czekam na kolejne wersje nadwoziowe, na przykład sympatyczne kombi pokazane w wersji studyjnej na targach we Frankfurcie, a jeszcze lepiej na model 307 CC (coupe cabrio).