Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 8-zaworowy, turbodiesel z common rail, o pojemności 1997 cm3
Moc maksymalna: 110 KM (81 kW) przy 4000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm przy 1750 obr./min
Napęd: na koła przednie
Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna
Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze
Ogumienie: 205/50 R 17 W
Średnica skrętu: 10,7 m
Masa własna: 1279 kg
Wymiary: 4202x1746x1510 mm
Rozstaw osi: 2608 mm
Pojemność bagażnika: 341/1328 l
Pojemność zbiornika paliwa: 60 l
Prędkość maksymalna: 188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 12,7 s
Zużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 7,0 l/100 km; pozamiejskie - 4,2 l/100 km; połączone - 5,2 l/100 km
Konkurencja: Ford Focus TDCi, VW Golf TDi PD
Peugeot 307 już od momentu premiery jest atrakcyjną propozycją. Po wprowadzeniu opisanych innowacji zainteresowanie nim powinno jeszcze wzrosnąć. A ja teraz czekam na kolejne wersje nadwoziowe, na przykład sympatyczne kombi pokazane w wersji studyjnej na targach we Frankfurcie, a jeszcze lepiej na model 307 CC (coupe cabrio).