Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczne

ZMIANY DOKONANE W RAJDOWYM LANOSIE

- homologowana klatka bezpieczeństwa

- 4-punktowe pasy bezpieczeństwa Sparco

- homologowane fotele Sparco

- systemy gaśnicze 4 kg Sparco

- kierownica Sparco

- naba kierownicy

- amortyzatory Bilstein

- sprężyny Eibach

- uchwyt na klucz do kół

- płyta silnikowa OMP

- zapinki na maskę Sparco

- fartuchy przeciwbłotne Sparco

- mocowanie koła zapasowego

- zaciski Daewoo Espero

- klocki hamulcowe Ferodo

WYNIKI

plusy

+ zawieszenie

+ pozycja za kierownicą

minusy

- za względu na 4-punktowe pasy bezpieczeństwa

niezbyt praktyczny w mieście

DANE TECHNICZNE

Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, o pojemności 1598 cm3

Moc maksymalna: 106 KM (78 kW) przy 6000 obr./min

Maksymalny moment obrotowy: 145 Nm przy 3400 obr./min

Napęd: na koła przednie

Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna

Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny

Ogumienie: 185/60 R 14

Średnica skrętu: 9,8 m

Masa własna: 1050 kg

Wymiary: 4074 x 1678 x 1432 mm

Rozstaw osi: 2520 mm

Pojemność zbiornika paliwa: 48 l

Prędkość maksymalna: 180 km/h

Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,5 s

Testowe zużycie paliwa: 9,7 l/100 km

OCENA KOŃCOWA

Ze "zdrapki" na równe łapki.