- homologowana klatka bezpieczeństwa
- 4-punktowe pasy bezpieczeństwa Sparco
- homologowane fotele Sparco
- systemy gaśnicze 4 kg Sparco
- kierownica Sparco
- naba kierownicy
- amortyzatory Bilstein
- sprężyny Eibach
- uchwyt na klucz do kół
- płyta silnikowa OMP
- zapinki na maskę Sparco
- fartuchy przeciwbłotne Sparco
- mocowanie koła zapasowego
- zaciski Daewoo Espero
- klocki hamulcowe Ferodo
plusy
+ zawieszenie
+ pozycja za kierownicą
minusy
- za względu na 4-punktowe pasy bezpieczeństwa
niezbyt praktyczny w mieście
Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, o pojemności 1598 cm3
Moc maksymalna: 106 KM (78 kW) przy 6000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 145 Nm przy 3400 obr./min
Napęd: na koła przednie
Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna
Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny
Ogumienie: 185/60 R 14
Średnica skrętu: 9,8 m
Masa własna: 1050 kg
Wymiary: 4074 x 1678 x 1432 mm
Rozstaw osi: 2520 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 48 l
Prędkość maksymalna: 180 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 11,5 s
Testowe zużycie paliwa: 9,7 l/100 km
Ze "zdrapki" na równe łapki.