Silnik: widlasty, 6-cylindrowy, 30-zaworowy, o pojemności 2771 cm3
Moc maksymalna: 193 KM (142 kW) przy 6000 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 280 Nm przy 3200 obr./min
Prędkość maksymalna: 232 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,4 s
Skrzynia biegów: 5-stopniowa, automatyczna Tiptronic
Napęd: na koła przednie
Wymiary: 4803x1765x1469 mm
Rozstaw osi: 2803 mm
Masa własna: 1551 kg
Pojemność bagażnika: 462 l
Ładowność : 585 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 62 l
Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze, ABS, ESP
Ogumienie: 225/45 R 17
ekonomia
Zużycie paliwa: miejskie - 16 l/ 100 km, pozamiejskie - 7,9 l/ 100 km, połączone - 10,9 l/ 100 km
Cena: 29 090 euro (w Niemczech, z 26.02.2002 r.)
Gwarancja: 1 rok, bez limitu km
Konkurencja: Audi A6, Opel Omega, Peugeot 607, Renault Vel Satis
Skoda konsekwentnie podnosi prestiż marki i robi to rozsądnie. Następnym krokiem powinno być wprowadzenie do Superba silnika 8-cylindrowego, który, moim zdaniem, bardziej pasuje do nowej Skody niż do VW Passata.