Volkswagen wykorzystał Karla Lagerfelda do promocji Polo i Golfa w specjalnych odmianach Style. Auta otrzymają stosowne emblematy, specjalne kolory nadwozia oraz pakiety wyposażenia. Z punktu widzenia klienta najważniejsza będzie cena, niższa niż modeli z osobno kompletowanymi dodatkami.
Na liście seryjnego wyposażenia wersji Style znajdziemy m.in.: fabryczny radioodtwarzacz, skórzaną kierownicę, aluminiowe felgi, lampy przeciwmgłowe i przyciemnione szyby. Volkswagen oferuje również droższe warianty Style Plus, doposażone w panoramiczny dach lub szyberdach oraz obręcze o innym wzorze.
W reklamie słynny projektant stwierdza, że Volkswageny reprezentują styl na miarę Paryża i jest niepocieszony informacją, że można je kupić tylko w Niemczech. Przyznajemy jednak, że po nazwisku Lagerfelda - znanego zresztą z zamiłowania do kolekcjonowania samochodów - spodziewaliśmy się czegoś ciekawszego od kilku dodatków...
Najtańszy Volkswagen Polo Style do wydatek 14 075 euro, zaś Golf - 18 825 euro.