Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczne

WYNIKI plusy + pojemny bagażnik minusy - mały otwór bagażnika - zbyt miękkie zawieszenie dane techniczne Silnik: rzędowy, 4-cylindrowy, 16-zaworowy, o pojemności 1390 cm3 Moc maksymalna: 98 KM (72 kW) przy 6000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 127 Nm przy 3750 obr./min Napęd: na koła przednie Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - bębny Ogumienie: 175/65 R 14 Średnica skrętu: 10,7 m Masa własna: 940 kg Wymiary: 4150x1639x1420 mm Rozstaw osi: 2472 mm Pojemność bagażnika: 510 l Pojemność zbiornika paliwa: 50 l Prędkość maksymalna: 186 km/h Przyspieszenie 0N100 km/h: 10,5 s Zużycie paliwa (EC/93/116): miejskie - 9,4 l/100 km; pozamiejskie - 5,6 l/100 km; połączone - 7,4 l/100 km Cena: 39 950 zł (z 22.02.2001 r.) Konkurencja: Daewoo Lanos, Fiat Siena, Opel Astra Classic, Seat Cordoba ocena końcowa Latający kufer. MOIM ZDANIEM Thalia to niemal latający kufer: ma pojemny bagażnik i jak na polskie koleiny, zbyt miękkie zawieszenie.