Zmiany w wersji spec C tak naprawdę będą docenione tylko przez profesjonalistów, którzy potrafią wykrzesać z tego auta niemal wszystko. Dlaczego? Moc silnika pozostała niemal nietknięta. Jednostka napędowa dysponuje mocą 308 KM, czyli zaledwie 8 KM więcej od seryjnej Imprezy WRX STI. Maksymalny moment obrotowy urósł przy tym z 407 Nm do 430 Nm. Wszystko dzięki zmodyfikowanemu ECU oraz nowym ułożyskowaniu turbiny.
Oczywiście na tym nie koniec nowości dla STI spec C. Inżynierowie Subaru obiecują, że auto jest zdecydowanie szybsze dzięki modyfikacjom tylnego mechanizmu różnicowego oraz wzmocnionym przednim zawieszeniu. Nie bez znaczenia dla trakcji pozostaje również kuracja odchudzająca. W spec C zamontowano aluminiową maskę, lżejszy akumulator oraz nowe felgi, na które założono opony Bridgestone POTENZA RE070 o rozmiarze 245/40R18.
ZOBACZ TAKŻE: