Od debiutu w 2008 roku sprzedaż drugiej generacji Superba systematycznie rośnie. W samym listopadzie br. topowy model Skody wybrało 370 nabywców. Rekordy popularności bije wersja auta wyposażona w jednostkę 2.0 TDI CR DPF o mocy 170 KM. W skali roku, niemal 60% osób kupujących nowego Superba, zdecydowało się na tę właśnie jednostkę napędową.
Klienci wyjeżdżający nowym Superbem z salonu Skody , najczęściej decydowali się na wersję wyposażenia Elegance. Zamówiono ją do ponad połowy nowo zakupionych aut (54,82%).
Obok Superba drugiej generacji, wyraźnie rośnie też powodzenie modelu Yeti . W listopadzie 2010, na zakup pierwszego SUV-a czeskiej marki zdecydowało się 195 nowych nabywców. Szczególną popularnością cieszy się jednostka 1.4 TSI o mocy 122 KM, która jest doskonałym kompromisem pomiędzy silnikami 1.2 TSI, a 1.8 TSI. Silnik odnotowuje duży wzrost udziału w sprzedaży: z 3,5% w lipcu, do 18,46% w listopadzie.
ZOBACZ TAKŻE: