Wyniki, dane techniczne

Wyniki, dane techniczne

dane techniczne Silnik: V-6, 5 zaworów na cylinder, 4 wałki rozrządu, o pojemności 2976 cm3 Moc maksymalna: 220 KM (162 kW) przy 6300 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 300 Nm przy 3200 obr./min Napęd: stały na obie osie, ESP Skrzynia biegów: ręczna, 5-stopniowa Hamulce: przód N tarcze wentylowane, tył - tarcze, ABS Ogumienie: 215/55 R 16Y Średnica skrętu: 11,1 m Masa własna: 1555 kg Wymiary: 4547x1766x1428 mm Rozstaw osi: 2650 mm Pojemność bagażnika: 445/720 l Pojemność zbiornika paliwa: 70 l Prędkość maksymalna: 243 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,9 s Zużycie paliwa miejskie/pozamiejskie/połączone: 14,9/8,0/10,5 l/100 km Cena: 67 476 DM (w Niemczech, z 13.11.2000 r.) Konkurencja: BMW seria 3, Mercedes klasy C MOIM ZDANIEM Nowe A4 to typowe Audi, dopracowane niemal w każdym detalu. Najwięcej nowości kryje się pod karoserią. Auto na pewno spodoba się nie tylko fanom Audi, bo właściwie poza rozczarowującą dwulitrową jednostką napędową i wysoką ceną (w Niemczech 47 600 DM za wersję podstawową z silnikiem 2 l) nie ma na co narzekać.