Przypomnijmy, że seryjne egzemplarze mają pod maską 450 KM, co pozwala im osiągnąć pierwszą "setkę" w 4,6 s. Wydawałoby się, że z ważącego 1725 kg kolosa trudno będzie coś jeszcze wykrzesać, ale i tym razem tunerzy nie zawodzą.
Po modyfikacjach, głównie układu wydechowego, z potężnego V8 o pojemności 4,2 l udało się wydobyć dodatkowych 56 KM. Jednocześnie urósł maksymalny moment obrotowy z 430 Nm do 478 Nm. To wystarczyło, aby RS5 poprawiło swój sprint do "setki" o cztery dziesiąte sekundy.
Bardziej imponująca jest jednak maksymalna prędkość, która wzrosła z 250 km/h do 280 km/h. Senner Tuning oferuje również możliwość przesunięcia ograniczenia do magicznych 300 km/h, ale wymaga to inwestycji w odpowiednio wytrzymałe opony.
W pokazowym modelu zamontowano dodatkowo zestaw w pełni regulowanego zawieszenia firmy Bilstein oraz nowy komplet 20-calowych felg z oponami o rozmiarze 255/30R20 z przodu i 295/25R20 z tyłu. Całość uzupełnia opcjonalny zestaw modyfikacji zewnętrznych. Cena? Komplet zmian wraz z samochodem to 132 800 euro.
ZOBACZ TAKŻE: