W przeprojektowany przedni zderzak wkomponowano pokaźny spojler z włókna węglowego, który - jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało w przypadku SUV'a - zwiększać ma siłę dociskającą przednią oś. Dodatkową jego funkcją jest poprawa chłodzenia hamulców.
Z kompozytów wykonana jest również pokrywa silnika. Dzięki dużym wlotom powietrza podwójnie turbodoładowanemu, 555-konnemu V8 nawet podczas ostrych szaleństw nie grozi przegrzanie.
Nowy, karbonowy dyfuzor zintegrowany w tylnym zderzaku współgra z kompozytowym spojlerem na klapie bagażnika. Dzieło stylistów z Vörsteinera wieńczą kute, aluminiowe obręcze kół. Klienci mogą wybierać spośród kilku dostępnych wzorów i rozmiarów. Największe felgi mają średnicę 23 cali.
Efekt pracy tunera możecie ocenić zaglądając do naszej galerii oraz oglądając poniższy klip.
ZOBACZ TAKŻE: