Sprzedaż samochodów marki Tata rozpoczęła się we wrześniu 2008 roku. Przez pierwsze cztery miesiące sprzedano zaledwie 168 samochodów. Pierwszy rok działalności to już ponad tysiąc sztuk. Sprzedaż w pełnym roku kalendarzowym 2009 zamknęła się liczbą 1 191 aut.
Mimo, że z oferty wycofano już terenowego Safari sprzedaż ciągle rośnie. Podstawą sprzedaży są nadal modele Indica, zarówno dotychczasowy, jak i nowy o dodatkowym oznaczeniu Vista.
Obniżenie cen w ramach wyprzedaży rocznika 2010 i promocyjne ceny Visty zachęcają coraz to nowych klientów. W październiku sprzedano 236, a w listopadzie 314 aut. Łącznie przez pierwsze 11 miesięcy tego roku Polacy kupili 1 150 samochodów marki Tata.
Całkowita sprzedaż samochodów osobowych i dostawczych marki Tata na świecie wyniosła w tym roku 499 492 sztuk, co stanowi ponad 31% wzrost w porównaniu do 381 003 pojazdów sprzedanych w roku ubiegłym.
ZOBACZ TAKŻE: