Uskrzydlona, indiańska strzała po raz pierwszy pojawiła się na autach marki Skoda w 1926 roku. Legenda głosi, że pomysł na taki znak firmowy zrodził się w głowie Emila Skody, podróżującego po Ameryce Północnej w towarzystwie indiańskiego przewodnika.
Obecna wersja logotypu, wprowadzona w 1991 roku, powoli dobija 20-stki. Czas ten minął w firmie pod znakiem współpracy z Volkswagenem, która odmieniła Skodę nie do poznania. Z okazji tej okrągłej rocznicy, w kwietniu 2011 r. Czesi chcą odświeżyć swój znak firmowy.
Nowa wersja będzie "lżejsza" i uproszczona w porównaniu do obecnego logotypu. Jasna strzała na zielonym tle otrzyma niebieską obwódkę, podkreślającą bliskość niemieckiego koncernu. Niewykluczone, że w przedstawionej na zdjęciu wersji zostaną wprowadzone jeszcze drobne zmiany.
Jak Wam się podoba nowe logo Skody? Lepiej pasuje do charakteru aut tej marki, czy jednak woleliście stary, sprawdzony wzór?