Na oko Mazda2 po face-liftingu wyróżnia się przede wszystkim "uśmiechniętym" wlotem powietrza w zderzaku i zmodyfikowaną deską rozdzielczą z materiałami wyższej jakości i nowym, zamykanym schowkiem na rękawiczki. Nowe są także obicia foteli, a w palecie barw nadwozia zagościły dwa dodatkowe kolory - Aquatic Blue Mica oraz Burgundy Red Mica. Japończycy udoskonalili również układ jezdny, poprawiając pochłanianie nierówności, oraz silniki, które spełniają teraz normę emisji spalin Euro V.
W Polsce "dwójka" dostępna jest z trzema silnikami benzynowymi. 1,3-litrowy występuje w dwóch wersjach mocy (75 lub 84 KM), a 1,5-litrowy generuje moc 102 koni. Wszystkie standardowo współpracują z 5-biegowymi przekładniami ręcznymi. Najmocniejszy benzyniak dostępny jest dodatkowo z 4-biegowym automatem.
Najtańsza Mazda2 1.3 75 KM Comfort kosztuje 47 700 zł. Na liście standardowego wyposażenia znajduje się: komplet 6 poduszek powietrznych, manualna klimatyzacja, elektrycznie sterowane przednie szyby i lusterka, centralny zamek, radio CD/mp3 i wspomaganie kierownicy. Wersja Exclusive to dodatkowo m.in.: elektrycznie składane i podgrzewane lusterka, podgrzewane przednie fotele, sterowanie audio na kierownicy i komputer pokładowy. Na pokładzie wersji Exclusive Plus znajdziemy jeszcze reflektory przeciwmgłowe, alufelgi 15-calowe, czujnik deszczu i zmierzchu, skórzaną kierownicę oraz system DSC.
Topowa "dwójka" Sport dysponuje automatyczną klimatyzacją, tempomatem i zestawem ospojlerowania Sport Appearance Pack. Mazda wprowadza także specjalną serię Kirei (jap. "piękna") z automatyczną klimatyzacją, systemem DSC, 15-calowymi alufelgami oraz skórzaną kierownicą. Szczegółową specyfikację każdej odmiany znajdziecie tutaj . Poniżej zamieszczamy cennik auta:
Zapraszamy do galerii zdjęć odświeżonej "dwójki".
Mazda 6 2.2 MZR-CD Sport - chwyta za serce? - TEST