Parking.moto.pl - wszystkie samochody w jednym miejscu
Na pierwszy ogień poszły oczywiście sprężyny. Panowie z H&R wyrzucili seryjne elementy, a w ich miejsce założyli progresywne odpowiedniki własnej roboty. Dzięki nim, Jetta jeździ teraz 30 mm bliżej asfaltu i - zdaniem producenta - o niebo lepiej się prowadzi. Lepiej też hamuje. Za wytracanie prędkości odpowiadają bowiem nowe, 14-calowe, nawiercane tarcze hamulcowe oraz czterotłoczkowe zaciski Brembo.
Optycznie, sportowego charakteru niemieckiemu sedanowi dodają 19-calowe obręcze O.Z. w nieśmiertelnym wzorze Superturismo. Za pomocą odpowiednich dystansów tuner zadbał o to, by charakterystyczne felgi szczelnie wypełniały nadkola. Całkowicie nowy układ wydechowy wydobywa z 2,5-litrowej jednostki bardziej rasowy pomruk, a dzieło wieńczy fabryczny, sportowy pakiet aerodynamiczny, przygotowany dla Jetty przez Volkswagena .
I jak Wam się podoba? Zapraszamy do galerii .
ZOBACZ TAKŻE: