Inżynierom z G-Power nie wystarczyła przeróbka BMW M5 na "najszybszy sedna świata" w wersji M5 Hurricane RR o mocy 750 KM, mogący rozpędzić się do 372 km/h. Zabrali się więc za wersję M6 i tak powstało, jak twierdzą twórcy, "najszybsze coupe świata" BMW M6 Hurricane RR.
Sercem samochodu jest podwójnie doładowany silnik V10, z którego wyciśnięto moc 800 KM osiąganą pomiędzy 7500 a 8000 obr. /min. Moment obrotowy jest równie imponujący - 800 Nm dostępny przy 5000 obr./min. Za jego sprawą G-Power M6 Hurricane RR osiąga pierwszą setkę po 4,35 sekundach od 0-100 km/h, po 9,5 sekundach na liczniku pojawia się 200 km/h, a wskazówka prędkościomierza mija 300 km/h po niespełna 24,9 sekundach. Prędkość maksymalna znacznie przekracza 370 km/h, dlatego też auto zyskało nowe zegary z prędkościomierzem wyskalowanym do 400 km/h.
Żeby to wszystko trzymało się jakoś w całości na drodze, zadbano o poprawienie aerodynamiki. Nowe spojlery z tyłu zwiększają docisk przy większych prędkościach, o to samo dba listwa z włókna węglowego pod przednim zderzakiem. Całość postawiono na 20-calowych kutych felgach Silverstone Clubsport, na które założono opony 255/35 R 20 (przód) i 285/30 R 20 (tył).
Jeśli kogoś bardzo zainteresowało to auto i myśli o złożeniu zamówienia, to pragniemy nieco ostudzić jego zapał. Na zakup takiego egzemplarza trzeba przygotować przeszło 250 tys. euro.
22-letnie BMW na sprzedaż 25 lat BMW z napędem na 4 koła Ogłoszenia - BMW M6