Parking.moto.pl - wszystkie samochody w jednym miejscu
Stylistycznie, pięciodrzwiowa odmiana Evoque nie różni się znacząco od pierwowzoru przedstawionego w Paryżu. Z myślą o pasażerach tylnej kanapy - poza dołożeniem dodatkowych drzwi, oczywiście - konstruktorzy zdecydowali się jednak podnieść nieco (o 30 mm) linię dachu. Siłą rzeczy trzeba było zastosować także nową, dłuższą przednią szybę i zmodyfikować klapę bagażnika.
Z mechanicznego punktu widzenia, różnic nie ma żadnych. Podobnie jak dwudrzwiowa odmiana Evoque, także nowa dostępna będzie zarówno z napędem na oś przednią jak i w wersji 4x4. Na liście dostępnych silników będzie można znaleźć wysokoprężne 2.2 w dwóch wariantach mocy: 150- i 190-konnej oraz turbodoładowany, 2-litrowy silnik benzynowy rozwijający moc 240 KM.
Auto zadebiutuje podczas zbliżających się targów w Los Angeles. Wkrótce potem trafić ma do salonów Land Rovera na całym świecie. W Europie, za 5-drzwiową odmianę Evoque'a trzeba będzie zapłacić co najmniej 35 tys. euro.
ZOBACZ TAKŻE: