Według Hyundaia, modyfikacje inspirowane były stylistyką modeli Ferrari, Mercedesa i Porsche. "Twarz" Sonaty zmieniła oblicze za sprawą agresywnych wlotów powietrza i oświetlenia LED, a grill, dach, obudowy lusterek i tylny dyfuzor za sprawą okeliny wyglądają, jakby były wykonane z włókna węglowego. Nadwozie pokryte matową bielą kontrastuje z czarnymi, 20-calowymi alufelgami.
W kabinie zagościła natomiast mieszanka naturalnej skóry i alcantary, wzbogacona o czerwone przeszycia. I tutaj pojawiły się wstawki imitujące włókno węglowe, nie zabrakło również potężnego sprzętu audio JBL.
Sonata Turbo dysponuje 2-litrowym motorem benzynowym z turbosprężarką, legitymującym sięmocą 274 koni przy 6000 obr./min i maksymalnym momentem obrotowym 365 Nm, dostępnym w zakresie 1800-4500 obr./min.
Jak Wam się podoba efekt prac tunerów?
Nowa Sonata w Europie w 2011 r. - POZNAJ HISTORIĘ MODELU