Dane techniczne, wyniki

Dane techniczne, wyniki

WYNIKI BMW M3 SMG PORSCHE 911 TIPTRONIC karoseria 5 5 wntrze 5 4 silnik 5 5 skrzynia biegów 5 4 jazda 4 5 koszty 5 4 podsumowanie 29 27 DANE TECHNICZNE BMW M3 SMG PORSCHE 911 TIPTRONIC Silnik: rzędowy, 6-cylindrowy, 24-zaworowy, o pojemności 3246 cm3 bokser, 6-cylindrowy, 24-zaworowy, o pojemności 3596 cm3 Moc maksymalna: 343 KM (254 kW) przy 7900 obr./min 320 KM (235 kW) przy 6800 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 365 Nm przy 4900 obr./min 370 Nm przy 4250 obr./min Napęd: na koła tyle, DSC na koła tylne, PSM Skrzynia biegów: 6-stopniowa, sekwencyjna 5-stopniowa, automatyczna Hamulce: tarcze wentylowane, ABS tarcze wentylowane, ABS Ogumienie: przód tył 225/40 ZR 19 255/35 ZR 19 225/40 ZR 18 285/30 ZR 18 Średnica skrętu: 10,5 m 12,1 m Masa własna: 1590 kg 1475 kg Wymiary: 4492x1780x1372 mm 4430x1770x1305 mm Rozstaw osi: 2731 mm 2305 mm Pojemność bagażnika: 410 l 130 l Pojemność zbiornika paliwa: 63 l 64 l Prędkość maksymalna: 250 km/h (ogr. elektrycznie) 280 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,5 s 5,5 s Testowe zużycie paliwa: 12,3 l/100 km 12,1 l/100 km Cena: 71 050 euro (w Polsce, z 18.12.2001 r.) 94 249 euro (w Polsce, z 18.12.2001 r.) MÓJ WYBÓR W naszym porównaniu 2 punktami wygrało "M3". W punktach i tabelkach BMW ma wiele plusów. Gdybym jednak sam stanął przed takim wyborem, wcale nie byłoby mi tak łatwo. "911" to perfekcyjnie dopracowany samochód, który ma wszystkie atrybuty auta sportowego. Ale, jak widać, przy dużym doświadczeniu BMW i M GmbH, kosztach i zaangażowaniu można na bazie serii 3 zbudować prawdziwy bolid, dorównujący nawet Carrerze.

Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.