Nissan specjalistą od 4x4

Artykuł sponsorowany | Samochód do pracy czy dla rozrywki, prawdziwa terenówka czy kompaktowy SUV - szeroka oferta Nissana w segmencie 4x4 zaspokoi nawet wymagających

Marka spod znaku wschodzącego słońca ma bogate doświadczenia w segmencie aut z napędem 4x4. Wystarczy wspomnieć, że korzenie Patrola - flagowej terenówki Nissana - sięgają lat 50. Najnowszym osiągnięciem w dziedzinie technologii napędu na obie osie jest napęd All-Mode 4X4-i, zastosowany w odświeżonym modelu X-Trail.

X-Trail po face-liftingu

SUV Nissana nie tylko zyskał na wyglądzie, ale i mocno dojrzał technologicznie . Lepsza jakość wykończenia, nowy zestaw wskaźników, w wyższy komfort jazdy oraz obniżone zużycie paliwa to cechy, które kierowca X-Traila doceni każdego dnia. Nad rozkładem momentu obrotowego nie tylko między osiami, ale i między kołami czuwa natomiast udoskonalony napęd All-Mode 4X4-i, współpracujący z układem ESP+. Taki tandem zapewnia stabilność i bezpieczeństwo nawet w podbramkowych sytuacjach, zapewniając X-Trailowi wyjątkowo silną pozycję wśród innych SUV'ów.

Odnowione: Navara i Pathfinder

Navara nie bez powodu dzierży tytuł najlepiej sprzedającego się pickup'a w Europie. Wraz ze swoim krewniakiem w wersji SUV - Pathfinderem - doczekała się szeregu modyfikacji, które pomogą utrzymać jej rynkową atrakcyjność w najbliższych latach. Co dokładnie zmieniono? Dzięki nowym zderzakom nadwozie ma teraz bardziej wyraziste oblicze. Więcej zmian czeka w kabinie, gdzie zastosowano chromowane detale, nowe boki drzwi i tapicerkę siedzeń oraz zmodyfikowany zestaw wskaźników. W zależności od wersji, klienci mogą zamówić również system nawigacji Nissan Connect Premium z nowym wyświetlaczem, nagłośnienie Bose i kamerę cofania, przydatną zwłaszcza przy zapełnionej lub zabudowanej skrzyni ładunkowej.

Najważniejsza nowość czeka jednak pod maską. To 3-litrowy turbodiesel V6, łączący dobrą ekonomikę z wysoką kulturą pracy. Moc 231 koni i maksymalny moment 550 Nm, dostępny w zakresie od 1750 do 2500 obr./min, gwarantują osiągi i elastyczność nieznane dotąd w autach tego typu. Silnik pozwala też na holowanie ciężkiej przyczepy - do 3500 kg w modelu Pathfinder i do 3000 kg w Navarze, w przypadku przyczep wyposażonych w hamulec.

Warto pamiętać, że przy zakupie modeli Nissan Navara i Pathfinder można odliczyć podatek VAT!

Pełna oferta dostępna pod stroną www.nissan.pl

Artykuł sponsorowany

Więcej o:
Copyright © Agora SA