Parking.moto.pl - Wszystko o autach
Podczas targów w Paryżu Audi zaprezentowało nową, topową odmianę swojego mikrusa. Mimo zaszczepienia pod maską 185-konnego 1.4 TSI przedstawiciele firmy nalegali, by w żadnym przypadku nie nazywać go S1. Teraz wiemy skąd ten upór.
Jak się okazuje inżynierowie grupy Volkswagen a pracują już nad modyfikacjami pozwalającymi w niemieckich maluchach stosować napęd na obie osie. Oznacza to, że - wbrew złośliwym komentarzom - sportowa odmiana filigranowego Audi nie będzie pierwszym w historii firmy przednionapędowym "S". Sugerowane 220 KM mechanicznych rozwijanych najprawdopodobniej przez turbodoładowany, 2-litrowy silnik TFSI będzie zatem rozdzielane na wszystkie cztery koła.
Decyzja o przeprojektowaniu płyty podłogowej ma też rzekomo związek z planowanymi nowymi wariantami Volkswagena Polo . Napęd na obie osie mógłby trafić do malucha z literką R oraz przełajowego CrossPolo.
ZOBACZ TAKŻE:
Zdążyć przed zimą z Pirelli - WYMYŚL HASŁO I WYGRAJ OPONY
Nie czekaj na zimę, kup zimówki już teraz - najtaniej! - opony.moto.pl