WYNIKI plusy + znakomite prowadzenie + krótkie skoki skrzyni biegów + bogate wyposażenie seryjne minusy - jak na GSI, mało wyróżniający się wygląd - trudny dostęp do tylnych siedzeń dane techniczne Silnik: 4-cylindrowy, rzędowy, 16-zaworowy, o pojemności 1796 cm3 Moc maksymalna: 125 KM (92 kW) przy 6000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 165 Nm przy 4600 obr./min Napęd: na koła przednie, ESP Skrzynia biegów: 5-stopniowa, ręczna Hamulce: przód - tarcze wentylowane, tył - tarcze, ABS Ogumienie: 185/55 R 15 Średnica skrętu: 9,8 m Masa własna: 1116 kg Wymiary: 3817 x 1646 x 1440 mm Rozstaw osi: 2491 mm Pojemność bagażnika: 260 l Pojemność zbiornika paliwa: 44 l Prędkość maksymalna: 205 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,8 s Średnie testowe zużycie paliwa: 9,8 l/100 km Cena: 57 000 zł (z 23.01.2001 r.) Konkurencja: VW Polo GTI, Fiat Punto HGT ocena końcowa Choć tego nie widać, to prawdziwe GSI.