Stworzony przez z myślą o wyścigach typu drag, Challenger Mopar Drag Pak nie ma wspomagania kierownicy, wycieraczek, pokładowej elektroniki i tylnych siedzeń, a zwykłą skrzynię biegów zastąpił tu wyczynowy, dwubiegowy automat. Nowe są koła i felgi, bezpieczny zbiornik paliwa, szyby z polikarbonatu, fotele oraz tablica przyrządów. Na listę opcji trafiła klatka bezpieczeństwa, zmiana koloru nadwozia oraz oznakowanie Mopar.
Najważniejszą modyfikacją Drag Paka, oferowanego przez Mopar, jest jednak wymiana silnika. Miejsce V-ósemki zajął znany z Vipera motor V10 o pojemności 8,4 litra, mocy 600 KM i maksymalnym momencie obrotowym 760 Nm.
Każdy z 70 egzemplarzy wyceniono na 85,5 tys. dolarów. Dodge nie będzie chyba długo czekać na nowych nabywców, bo chętnych - chociażby wśród fanów Vipera - nie zabraknie.