Ciasnota w drugim rzędzie siedzeń to jedna z poważniejszych wad, które trapią Exeo. Dzięki zmianom w kształcie przednich foteli i tylnej kanapy na nogi pasażerów udało się wygospodarować dodatkowe 44 mm. Pojemność bagażnika pozostała na dotychczasowym poziomie (460 l - sedan, 442 l - ST).
Ponadto klienci decydujący się na 2-litrowego diesla o mocy 143 koni będą mogli połączyć go z bezstopniową skrzynią Multitronic. W programie sportowym oprogramowanie przekładni uruchomi 7 wirtualnych przełożeń. Taki tandem legitymuje się średnim zużyciem paliwa na poziomie 5,8 l/100 km. Szkoda jednak, że VW nie użyczył Hiszpanom skrzyni DSG.
Odświeżone Exeo otrzymało również tylne lampy z diodami LED oraz gniazdko 230V w konsoli środkowej.
Ognisty Leon Cupra R - GALERIA ZDJĘĆ