Wszystkie samochody w jednym miejscu: parking.moto.pl
Amerykański producent długo zwodził nabywców. Niektórzy wątpili, że Karma w ogóle powstanie. Na paryskich targach ma wreszcie pojawić się produkcyjny egzemplarz modelu.
Sercem Fiskera jest 2-litrowy motor benzynowy z bezpośrednim wtryskiem, wspomagający dwa silniki elektryczne. Zespół napędowy generuje moc 408 koni i 1300 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Efekt? 5,9 s do setki i prędkość maksymalna ograniczona do 200 km/h.
Karma jest hybrydą z wtyczką. Zasięg litowo-jonowych baterii wynosi 80 km, a po zaprzęgnięciu do pracy benzynowego motoru auto przejedzie 480 km. Dzięki temu średnie zużycie paliwa ma wynieść 2,5 l/100 km. Więcej szczegółów znajdziecie tutaj .
Pomysłodawca Karmy - Henrik Fisker - w przeszłości odpowiadał za projekty takich aut jak BMW Z8 czy Aston Martin DB9. Czyżby szykowała się rewolucja w segmencie luksusowych, czterodrzwiowych coupe? Zobaczymy niebawem.
Paryż 2010 - parada premier - ZOBACZ WSZYSTKIE
Toyota RAV4 na baterie - ZOBACZ TUTAJ