Wszystko o Chevrolecie Cruze: opinie, dane techniczne, ceny
Nabijanie się z konkurencji to świetna forma reklamy. Wystarczy przypomnieć sobie podjazdowe kampanie, jakie niedawno prowadziły BMW i Audi. Chevrolet najwyraźniej postanowił wykorzystać sprawdzoną broń. W jednym ze spotów, które od niedawna można obejrzeć w amerykańskiej telewizji, producent zwraca uwagę na mizerne wyposażenie standardowe rynkowych konkurentów. W drugiej - nieco bardziej stonowanej - reklamie, zamiast atakować, przechwala się cytując niezwykle przychylne opinie dziennikarzy motoryzacyjnych.
To jednak nie koniec marketingowej ofensywy Cruze'a na amerykańskim rynku. Chevrolet jest tak pewny sukcesu auta, że nakazał wszystkim swoim dilerom kupić i wstawić do salonów po jednej sztuce konkurencyjnego, japońskiego kompaktu - Toyoty Corolli i Hondy Civic. Wszystko po to, by każdy z klientów miał okazję przejechać się wszystkimi trzema autami i mógł na własnej skórze przekonać się, że Cruze jest wśród nich najlepszy.
ZOBACZ TAKŻE: