Cruze w kraju kowbojów | Wideo

Cruze wjeżdża właśnie do salonów Chevroleta w Stanach Zjednoczonych. Ofensywa poprzedzona została ciekawą i nieco kąśliwą kampanią reklamową. W jednym z telewizyjnych spotów na przykład, spersonifikowany Cruze drwi z Toyoty Corolli

Wszystko o Chevrolecie Cruze: opinie, dane techniczne, ceny

Nabijanie się z konkurencji to świetna forma reklamy. Wystarczy przypomnieć sobie podjazdowe kampanie, jakie niedawno prowadziły BMW i Audi. Chevrolet najwyraźniej postanowił wykorzystać sprawdzoną broń. W jednym ze spotów, które od niedawna można obejrzeć w amerykańskiej telewizji, producent zwraca uwagę na mizerne wyposażenie standardowe rynkowych konkurentów. W drugiej - nieco bardziej stonowanej - reklamie, zamiast atakować, przechwala się cytując niezwykle przychylne opinie dziennikarzy motoryzacyjnych.

To jednak nie koniec marketingowej ofensywy Cruze'a na amerykańskim rynku. Chevrolet jest tak pewny sukcesu auta, że nakazał wszystkim swoim dilerom kupić i wstawić do salonów po jednej sztuce konkurencyjnego, japońskiego kompaktu - Toyoty Corolli i Hondy Civic. Wszystko po to, by każdy z klientów miał okazję przejechać się wszystkimi trzema autami i mógł na własnej skórze przekonać się, że Cruze jest wśród nich najlepszy.

ZOBACZ TAKŻE:

Paryż 2010 | Chevrolet Cruze Hatchback

Parking.moto.pl - samochody czekają na Ciebie

Więcej o: