Wszystko o samochodach: PARKING.MOTO.PL
Prototyp Chevroleta Orlando po raz pierwszy pokazano podczas salonu samochodowego w Paryżu w 2008 roku. Dwa lata koncernowi GM zajęło przygotowanie wersji produkcyjnej auta, w czym swój udział miał kryzys światowy i bankructwo giganta. Ale ten okres powoli przechodzi do przeszłości, a Chevrolet ma ambitny plan odnowienia swojej palety modeli.
Nowy wielofunkcyjny Orlando to początek ambitnego programu wprowadzenia siedmiu nowych produktów w czasie najbliższych 15 miesięcy - powiedział Wayne Brannon, prezes i dyrektor zarządzający Chevrolet Europe
Jednym z nich będzie minivan o nazwie Orlando, który mimo kompaktowych rozmiarów (długość 4,47 m) w trzech rzędach ma pomieścić aż siedmiu pasażerów. Dzięki niemu Toyota Verso, czy Opel Meriva zyskają poważnego konkurenta.
Pod maską Orlando do wyboru będzie jeden z trzech silników Chevroleta. Podstawową wersją będzie benzynowy silnik 1.8 o mocy 141 KM. Miłośnicy diesla będą mieli do wyboru dwie wersje 2.0-litrowego silnika, o mocy 131 KM lub 163 KM.
Jesteśmy pewni, że Orlando dostarczy w segmencie pojazdów wielofunkcyjnych nie tylko znakomitą wartość w atrakcyjnej cenie, lecz także odrobinę czegoś nowego - funkcjonalności z charakterem - oraz szansy na dalsze zwiększenie sprzedaży w Europie. Myślę, że pozyska też dla marki Chevrolet nowych klientów - dodał Brannon
Klienci będą także mogli wybrać jeden z trzech poziomów wyposażenia z systemem stabilizacji toru jazdy, sześcioma poduszkami powietrznymi i elektrycznymi lusterkami w standardzie we wszystkich wersjach.
Premiera wersji produkcyjnej będzie mieć miejsce 30 września w Paryżu. Pełna produkcja Chevroleta Orlando rozpocznie się w październiku, a samochód pojawi się w europejskiej sieci sprzedaży na początku 2011 r.
Paryż 2010 - parada premier - ZOBACZ WSZYSTKIE