Wszystko o Mercedesie SLS AMG: dane techniczne, ceny, opinie
Z zewnątrz podrasowanego SLS-a można rozpoznać po nowych elementach nadwozia wykonanych z włókna węglowego. Są to, między innymi spojler przedniego zderzaka, powiększone wloty powietrza pod reflektorami i w przednich błotnikach, lotka na klapie bagażnika oraz przeprojektowany tylny zderzak. Dzieło wieńczą kute, 20-calowe felgi aluminiowe na przedniej i 22-calowe obręcze na tylnej osi.
Inżynierowie Brabusa wciąż pracują nad wyciśnięciem z kultowego V8 odpowiednio dużej dawki dodatkowej mocy. Na efekty ich pracy będziemy musieli jeszcze trochę poczekać. Dziś dostępny jest jedynie nowy, tytanowy układ wydechowy zwiększający moc jednostki o 10 KM.
Zupełnie nowe jest również zawieszenie. Za przyciśnięciem guzika, właściciele skrzydlatego Brabusa będą mogli obniżyć je nawet o 40 mm. Otrzymają też możliwość regulacji pracy amortyzatorów. Tuner przygotował dla klientów kilka gotowych ustawień, zarówno bardziej komfortowych jak i bardziej sportowych niż w seryjnym modelu.
Styliście odpowiednio przyprawili również wnętrze SLS-a. Jest nowa, pokryta skórą, sportowa kierownica, prędkościomierz wyskalowany do 400 km/h, nowa skórzana tapicerka oraz nakładki na progi z podświetlanym logiem Brabusa.
Zapraszamy do galerii .
ZOBACZ TAKŻE: