Wszystko o Renault Clio: parametry, osiągi, opinie
Dlaczego taka cena? Pod banderą Gordini nigdy nie wyszło żadne wolne i nudne auto. Listwa zderzaka i dyfuzor w czarnych malowaniach, tylni spojler, ciemne felgi 17"BeBop, oznaczenia RS z tyłu i przodu, oraz logo Gordini po bokach oznajmiają, czego można spodziewać się pod maską...
Tam znajdziemy jednostkę 2.0 16V o mocy 200 KM i momencie obrotowym 215 Nm. Samochód sunie z maksymalną prędkością 225 km/h, a pierwszą "setkę" osiąga w 6,9 sekundy.
Twórcy zadbali o spory współczynnik ekskluzywności. W wyposażeniu znajdziemy wszelkie elementy elektronicznej rozpusty: automatyczną klimatyzację, podgrzewane fotele, czujnik światła i deszczu, światła FBL doświetlające zakręty, ESP z możliwością wyłączenia, czy bezkluczykowy system hands free.
Wnętrze szybkiego brzdąca zostało wyposażone w skórzaną tapicerkę w kolorach nawiązujących do nadwozia, numerowaną tabliczkę Gordini, niebieski mieszek dźwigni zmiany biegów, górną część deski rozdzielczej z przeszyciami, dywaniki Gordini oraz konsolę radia i listwę ozdobną deski rozdzielczej w kolorze lśniącej czerni.
ZOBACZ TAKŻE:
Jak sobie radziło Clio Sport - TEST - ZOBACZ TUTAJ