Co ważne, dobre wyniki wykazały trzy najważniejsze dla Amerykanów koncerny (Chrysler Group, Ford Motor Company, General Motors). Ford sprzedał prawie 170 000 samochodów, co oznacza 3-procentowy wzrost względem lipca 2009. Równie dobry wynik odnotował Chevrolet (5 proc. w górę) oraz GM (5,4 proc. w górę).
Powody do zadowolenia maja również europejskie marki. Największy wzrost notuje Porsche. Niemiecki producent sprzedał o 75 proc. więcej aut (2 700 egzemplarzy) niż w analogicznym okresie zeszłego roku. Audi, BMW oraz Volkswagen odpowiednio zyskały 22, 16 i 15 proc.klientów więcej.
Ciekawostką jest fakt, że przedstawiciel trendu ekologicznego, którym jest niemiecki Smart, zmniejszył swoją sprzedaż aż o połowę. Amerykanie w lipcu kupili zaledwie 560 egzemplarzy tego malucha (1 418 w zeszłym roku).
ZOBACZ TAKŻE: