Jeżeli chodzi o zmiany zewnętrzne, to najbardziej rzucającym się w oczy elementem są nowe felgi, które tuner oferuje w rozmiarach, bagatela 22" i 23". W tym momencie profil opony zmalał tak drastycznie, że o jakichkolwiek wyprawach w teren nie ma mowy.
Nieco więcej możliwości Lumma Design oferuje we wnętrzu auta, gdzie można zamontować metalowe nakładki na pedały, nowe listwy progowe oraz dywaniki. Oczywiście wszystko ozdobione logiem tunera.
Co z osiągami? Cayenne drugiej generacji od Lumma Design nie oferuje zbyt wiele. Modyfikacjom poddano jedynie jedną jednostkę. Naturalnie chodzi o diesla. Silnik 3.0 zamiast seryjnych 240 KM, po zamontowaniu tzw. D-Box może pochwalić się mocą 276 KM. Moment obrotowy urósł natomiast z 550 Nm na 630 Nm. Niestety nie wiemy, jak powyższe parametry wpłynęły na osiągi auta.
ZOBACZ TAKŻE:
Dwudrzwiowe Porsche Cayenne - ZOBACZ TUTAJ