BMW już od dawna oferowało klientom możliwość lekkiego tuningowania swoich samochodów. Nie zawsze chodziło o wygląd zewnętrzny. Auta często konfigurowano ze sztywniejszym zawieszeniem, wnętrzem z akcentami w postaci sportowej kierownicy lub mocniej wyprofilowanymi fotelami. To swojego rodzaju pomost pomiędzy seryjnymi autami, a sportowymi bolidami przygotowanymi przez inżynierów z M GmbH .
Wróćmy jednak do naszego bohatera, a mianowicie modelu 5 (F10) z pakietem M. Zdjęcia pochodzą z nieoficjalnych źródeł, ale doskonale pokazują nam ostateczny wygląd usportowionych "piątek".
Z zewnątrz już tradycyjnie pakiet składa się z nowych zderzaków. Szczególnie ten z tyłu nadaje " beemce " sportowego charakteru. Wszystko przez czarną nakładkę u dołu, która z daleka wygląda jak dyfuzor. Nie bez znaczenia pozostaje również delikatny spojler na klapie bagażnika. Z profilu BMW 5 M Sport poznamy po szerokich progach oraz 18- lub 19-calowych felgach.
We wnętrzu to przede wszystkim trójramienna kierownica ze znaczkiem M, którą wyposażono w tradycyjne łopatki do zmiany biegów. Są również sportowe fotele, które obszyto alcantarą. Bardziej odważni klienci będą mogli doposażyć auto w tapicerkę M Sport, która obejmuje obszycia mieszka zmiany biegów oraz boczków drzwi.
A co z zawieszeniem " piątki " w M-pakiecie? Niestety na te informacje będziemy musieli poczekać do oficjalnej premiery, która nastąpi jesienią tego roku.
ZOBACZ WIĘCEJ:
BMW 5 - Pierwsza jazda - ZOBACZ TUTAJ