Klienci będą mogli wybrać jeden z pięciu dostępnych silników. Na liście jednostek benzynowych znalazły się: 1.4 TB o mocy 120 KM, 170-konne 1.4 z systemem MultiAir oraz silnik TBI o pojemności 1750 cm3 (w wersji Quadrifoglio Verde) rozwijający moc 235 koni mechanicznych. Dla zwolenników jednostek wysokoprężnych Alfa Romeo przygotowała dwa silniki Multijet drugiej generacji. Słabszy 1.6 JTDM rozwija moc 105 KM, a mocniejszy o pojemności 2 litrów - 170 koni mechanicznych.
Już w najtańszej odmianie Giulietta oferuje w standardzie: poduszki powietrzne przednie, boczne i nadokienne, układ stabilizujący tor jazdy VDC (ESP), system Alfa Romeo D.N.A. z Q2, system awaryjnego hamowania BAS, aktywny układ kierowniczy Dual Pinion, radio CD/MP3, manualną klimatyzację, kierownicę i dźwignię zmiany biegów obszyte skórą, elektrycznie otwierane przednie i tylne oraz system Start&Stop.
Szczegółowy cennik nowej Alfy znajdziecie poniżej.
ZOBACZ TAKŻE:
Alfa Romeo Giulietta | Pierwsza jazda - ZOBACZ TUTAJ
Samochody: Alfa Romeo - ogłoszenia