Astra i1600 bazuje na topowej odmianie niemieckiego kompaktu, zasilanej turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1,6 litra i mocy 180 koni przy 5500 obr./min oraz maksymalnym momencie obrotowym 230 Nm, osiąganym przy 2200 obr./min (overboost do 266 Nm). Po zabiegach Irmschera motor osiąga moc okrągłych 200 koni i maksymalny moment obrotowy 295 Nm.
Z zewnątrz Astrę 1600i wyróżnia nowy grill z elementami z włókna węglowego i subtelny pakiet ospojlerowania. Składa się on z dokładki przedniego zderzaka, listew progowych, lotki tylnej klapy oraz tylnego zderzaka z dyfuzorem, w którym zatopiono cztery końcówki wydechu. Tuner przygotował także kilka wzorów felg aluminiowych o średnicy od 18 do 20 cali oraz specjalne naklejki.
Astra w kuli śniegowej - ZOBACZ TUTAJ
Astra od 58 500 zł - polski cennik nowego Opla - ZOBACZ TUTAJ