Obydwie wersje minivana będą wyjeżdżać z bram fabryki Forda w Walencji, w którą koncern zamierza zainwestować w ciągu najbliższych trzech lat 300 milionów euro.
Koncern liczy, że niebawem wzrośnie w Europie zainteresowanie samochodami z napędem hybrydowym i poprawi się dostępność infrastruktury, umożliwiającej ładowanie "wtyczkowozów". Jako pierwszy z nich w gamie Forda pojawi się elektryczny Transit Connect, a po nim - w 2012 roku - hybrydowy Focus trzeciej generacji. Niestety, na razie nie ujawniono żadnych szczegółów dotyczących układów napędowych wyżej wymienionych modeli.
C-Max oraz Grand C-Max, czyli wersja 7-miejscowa, trafią do europejskich salonów w drugiej połowie br. W ramach globalnej strategii, rok później Grand C-Max zadebiutuje na rynku amerykańskim. Więcej o obydwu modelach dowiesz się tutaj .
Król zdetronizowany! - Fiesta popularniejsza niż Golf - ZOBACZ TUTAJ