Chiny są trzecim największym rynkiem zbytu dla marki Bentley , a co ważniejsze ciągle rosnącym. W ciągu ośmiu lat działalności w Państwie Środka sprzedaż wzrosła dziesięciokrotnie. W 2009 roku sprzedano tam 421 samochodów. W związku z tym firma postanowiła zaproponować klientom specjalną serię limitowana swoich dwóch produktów: Continental Flying Spur i Continental GT .
Seria limitowana została oznaczona jako Design Series China i wyróżnia się z zewnątrz m.in: znaczkami serii limitowanej, znaczkami skrzydlatego B za tylnymi drzwiami Spura i nowymi kolorami nadwozia: Orange Flame i Magenta Metallic. Wewnątrz zmiany poszły o wiele dalej. Siedzenia, skóra pokrywająca deskę rozdzielczą, kierownica czy dywaniki zostały przeszyte pomarańczową nicią. Na konsoli środkowej umieszczono plakietki serii limitowanej. Klienci Flying Spura zostaną dodatkowo rozpieszczeni poduszeczkami z logo Bentleya.
Także od strony technicznej Design Series China są nieco inne. Zmieniono w nich układ wydechowy, by generował mniej hałasu.
Bentley ma długą i bogatą tradycję tworzenia luksusowych samochodów trafiających w gusta naszych klientów na całym świecie. Zaprojektowana i oferowana wyłącznie na rynku chińskim seria limitowana odzwierciedla nasze możliwości i podkreśla chęć tworzenia samochodów na ten wpływowy rynek - powiedział Geoff Dowding, dyrektor na rynki Azji i Środkowego Wschodu
Prezentacja tych "cichych" Bentleyów odbyła się podczas salonu samochodowego w Pekinie .
ZOBACZ TAKŻE: