Mimo że Phaeton został zaprojektowany z najwyższą starannością, nie cieszy się zainteresowaniem klientów. Początkowo zakładano roczną sprzedaż na poziomie 20 tysięcy sztuk, tymczasem przez pierwsze 4 lata produkcji sprzedano zaledwie 25 tysięcy. Volkswagen już dwukrotnie próbował wzbudzić zainteresowanie nabywców, przeprowadzając modyfikacje swojej limuzyny.
Auto Express publikuje zdjęcia modelu po kolejnym, trzecim face-liftingu. Stylizacja przedniego pasa nawiązuje do nowych modeli z Wolfsburga. Uwagę zwracają także tylne lampy z diodami LED. Zmianom nie oprze się deska rozdzielcza z nową konsolą środkową. Ulepszony system sterowania ma ułatwić obsługę pokładowej elektroniki.
Volkswagen konsekwentnie upodabnia do siebie kolejne modeleDo oferty trafią również nowe, bardziej wydajne silniki benzynowe z turbodoładowaniem i diesel V10. Nie ma co liczyć jednak na wersję hybrydową.
Czy zmiany okażą się ratunkiem dla flagowego Volkswagena i czy doczekamy się jego następcy? Czas pokaże. Odświeżona wersja zadebiutuje podczas jesiennych targów w Paryżu.
Historia kołem się toczy - Audi - ZOBACZ TUTAJ
Używanej Audi A8 (1994-2002) - warte grzechu? - ZOBACZ TUTAJ