Nissan nie zdecydował się jednak na zastosowanie silnika V6, który trafi także pod maskę Infiniti EX i FX (więcej tutaj ) oraz Pathfindera i Navary, o których liftingu pisaliśmy kilka dni temu . Japończycy mają nadzieję, że wprowadzenie wersji wysokoprężnych w powyższych modelach znacznie poprawi wyniki sprzedaży. W przypadku Infiniti przewidywany udział diesla w europejskiej sprzedaży sięga nawet 80%.
Murano otrzyma 4-cylindrowy motor dCi o pojemności 2,5 litra, dysponujący mocą 190 KM i maksymalnym momentem obrotowym 450 Nm. Na listę wyposażenia trafi także 6-biegowy automat i układ przeniesienia napędu All Mode 4x4-i. Na razie nie ujawniono cen auta, ani szczegółowych danych technicznych.
Dotychczas japoński crossover występował tylko z silnikiem benzynowym V6 o pojemności 3,5 litra, mocy 252 koni i maksymalnym momencie obrotowym 334 Nm, połączonym z bezstopniowym automatem CVT.