Nieoficjalne zdjęcie nowego Porsche Cayenne prezentowaliśmy na łamach Moto kilka dni temu. Dziś czas na oficjalną galerię. Nowy model ma karoserię dłuższą o 48 mm, ale w porównaniu do poprzednika stracił na wadze. Cel? Lepsza dynamika i właściwości jezdne oraz niższe zużycie paliwa. Pionierem w tej ostatniej kategorii ma być wersja hybrydowa, o której więcej przeczytacie tutaj .
Z zewnątrz karoseria Cayenne wzbogaciła się o wiele krągłości i przedni pas z agresywnie stylizowanym wlotem powietrza oraz reflektorami przypominającymi te z Panamery. Czterodrzwiową limuzynę Porsche przywodzi na myśl także deska rozdzielcza z szerokim tunelem środkowym. Kontrowersje może wzbudzić jedynie tył auta z lampami w koreańskim stylu, zachodzącymi szeroko na klapę.
Oficjalna premiera Porsche Cayenne nastąpi już za kilka dni, podczas salonu samochodowego w Genewie . Między przednie koła trafią benzynowe silniki 3.6 (300 KM) i 4.8 (400 i 500 KM), 3-litrowy diesel o mocy 240 koni oraz wspomniana, 375-konna hybryda.