Zmiany karoserii obydwu modeli ograniczają do zderzaków, atrapy i reflektorów oraz nowych wzorów felg aluminiowych. Inny kształt zderzaków spowodował, że długość aut wzrosła o 8 cm. Wewnątrz na kierowcę czeka odświeżona konsola środkowa i przyjemniejsze materiały wykończeniowe foteli i boczków drzwi, a także dodatkowe wyposażenie z systemem Nissan Connect z ekranem dotykowym i kamerą cofania na czele.
Prawdziwa nowość zagościła pod maską - to 3-litrowy turbodiesel V6 o mocy 231 koni i maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm, osiąganym w przedziale 1750-2500 obr./min. Zmiany objęły także wysokoprężny motor o pojemności 2,5 litra. Jego moc wzrosła o 19 KM (do 190 KM), a maksymalny moment obrotowy o 47 Nm (do 450 Nm). W przypadku tej wersji Nissan chwali się też obniżonym średnim zużyciem paliwa (z 9,8 do 8,5 l/100 km) i emisją dwutlenku węgla (z 264 do 224 g/km).
Odświeżonego Pathfindera i Navarę będziemy mogli zobaczyć na stoisku Nissana w Genewie . Obydwa modele przeszły już jeden face-lifting w 2007 roku.
To nie joke, to Nissan Juke - ZOBACZ TUTAJ