Genewa 2010 | Porsche 911 Hybrid

Jeżeli tak mają wyglądać hybrydy według Porsche, to zdecydowanie mówimy TAK!

Porsche ma niesamowitą siłę zamieniania wszystkiego w złoto. Nawet tak nudny temat, jakim są hybrydy, w wydaniu Porsche nabiera zupełnie innego znaczenia. Zamontowane w przednich kołach silniki dysponują łączną mocą 120 kW, która jednak wykorzystywana jest w nieco innym celu niż w konwencjonalnych hybrydach takich jak Toyota Prius. W Porsche dają one kierowcy do ośmiu sekund dodatkowej mocy uruchamianej w momencie, kiedy tylko tego potrzebuje. Idealna w momencie wyprzedzania na torze. Zasada działania jest porównywalna do Kinetic Energy Recovery System (KERS), który pokazano w F1.

Nadal główne skrzypce będzie grał konwencjonalny silnik zamontowany po tylna klapą o mocy 480 KM. Porsche 911 GT3 R Hybrid zadebiutuje podczas marcowych targów w Genewie . Niedługo po tym, bo w maju weźmie udział w 24-godzinnym wyścigu na Nurburgringu .

Marek Sworowski                                                                                                   Jesteśmy też na Facebooku i Blipie

ZOBACZ TAKŻE:

Samochód po turecku - ZOBACZ TUTAJ

Samochody: Kia Picanto - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.