Hybrydowa MR2 to jeden z kilku (po stunignowanym Priusie oraz wysilonym FT-86 ) zaprezentowanych w Tokio modeli, zbudowanych we współpracy z japońskim tunerem Gazoo. Na pierwszy rzut oka, wygląda po prostu jak nachalnie przystrojona seryjna wersja auta. To jednak tylko pozory.
W prototypie, tylne koła napędzane są przez benzynowy, wolnossący motor V6 o pojemności 3,3 l, przednie natomiast - przez silnik elektryczny. Łącznie obie jednostki generują moc 400 KM i tworzą swoiste 4x4. Osiągi sportowej hybrydy Toyoty owiane są tajemnicą, ale biorąc pod uwagę, że masa auta wynosi zaledwie 1300 kg, możemy spodziewać się całkiem niezłych wyników. Nie wiemy tylko, czy zastosowanie bezstopniowej skrzyni CVT jest w tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem.
Bartosz Sińczuk Jesteśmy też na Facebooku i Blipie
ZOBACZ TAKŻE: