Główne zmiany w stosunku do poprzednika, modelu GT3 Cup S kryją się pod tylną klapą. Sześciocylindrowy boxer ma teraz pojemność czterech litrów, o 0,2 l więcej, niż jego poprzednik. Maksymalna generowana moc wynosi 480 KM, o 30 koni więcej, niż w Cup S. Jest ona przekazywana na tylne koła za pośrednictwem sekwencyjnej przekładni o sześciu przełożeniach.
Zaraz po ogłoszeniu decyzji o produkcji torowej wersji GT3 R otrzymaliśmy wiele ofert kupna nowego modelu. Tym samym, niemal wszystkie egzemplarze Porsche GT3 R przeznaczone na rok 2010 zostały już sprzedane - mówi Uwe Brettel, szef dziełu sprzedaży Motorsports
Masa całkowita jest godna odnotowania - nie przekracza 1200 kg. W wyposażeniu Porsche GT3 R znalazły się takie systemy jak ABS, kontrola trakcji, a także elektronicznie sterowana przepustnica, dzięki czemu nowy model jest łatwiejszy w prowadzeniu, szczególnie dla mniej doświadczonych kierowców, którzy mają szansę szybciej obyć się z autem. Całe podwozie jest osłonięte, a tylny spoiler ma teraz większy stopień regulacji.
Wyścigowe zawieszenie obejmuje kolumny McPherson z przodu z podwójnymi sprężynami (główną i pomocniczą) i amortyzatorami Sachs oraz tylne wielodrążkowe mocowane do ramy pomocniczej z podobnym zestawem resorująco-tłumiącym.
Ceny już niemal wyprzedanego modelu to 279 tys. euro + VAT.
Marcin Lewandowski Jesteśmy też na Facebooku i Blipie
ZOBACZ TAKŻE: