Na sukces Mercedesa złożyły się zarówno wyniki sprzedaży dla klientów indywidualnych, jak i dla firm, w tym rekordowe kontrakty na 100 egzemplarzy klasy C dla firmy OBI i 50 dla Europcar.
Najpopularniejszym modelem z gwiazdą na masce okazała się klasa C z 1 222 sprzedanymi egzemplarzami. W czołówce znalazły się również klasa B (816 szt.), A (685 szt.) oraz E (682 szt.). Powodzeniem cieszył się także model GLK, którego wybrało 500 klientów, i nieznacznie wyprzedził pod tym kątem klasę M (483 szt.). Na klasę S zdecydowało się 266 klientów, co zapewnia jej pozycję lidera w segmencie luksusowych limuzyn. Do Polski trafiły także dwa Mercedesy SLR McLaren 722 Roadster. Jeden z nich to z egzemplarz ostatnim numerem fabrycznym.
- Bardzo się cieszę, że już tylu Polaków może jeździć nowym Mercedesem. Dziękujemy naszym Klientom za okazane nam zaufanie. Pięć tysięcy samochodów było do tej pory wynikiem nieosiągalnym dla marki premium. Dla co raz większej liczby Polaków Mercedes oznacza jednak już nie tylko prestiż, ale także bezpieczeństwo, komfort i stabilność. - mówi Paweł Miszkowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars.
Marcin Sobolewski, źródło: Mercedes Jesteśmy też na Facebooku i Blipie
Skrzydlaty Mercedes w akcji - WIDEO - ZOBACZ TUTAJ
Polacy wolą Mercedesy - ZOBACZ TUTAJ