Oszczędny Freelander Sport

Nowa wersja Freelandera wygląda bojowo, ale pod maską nic się nie zmieniło. Nadal drzemie tam 160-konny diesel

Land Rover wprowadza do sprzedaży w Wielkiej Brytanii specjalną wersję Freelandera pod nazwą Sport. Jeśli jednak oczekujecie po niej lepszych osiągów, możecie czuć się zawiedzeni.

Freelander II Sport otrzymał za to garść dodatków, dzięki którym wygląda bardziej dynamicznie niż "cywilna" odmiana. Najbardziej w oczy rzucają się polerowane, 19-calowe felgi. Na liście zmian znalazły się także klamki i lusterka w kolorze nadwozia oraz nowe zderzaki, progi i tylny spojler. Sport występuje w dwóch kolorach - Santorini Black lub Lago Grey. Jeśli skusimy się na pakiet stylizacyjny, do wyboru pozostaje tylko barwa Lago Grey.

Po otwarciu drzwi Freelander przywita nas dwukolorową tapicerką i ozdobnymi wykończeniami w czarnym kolorze. Napis "Sport" na zagłówkach nie pozwala zapomnieć, z jaką wersją mamy do czynienia.

Pod maską drzemie standardowy, 2,2-litrowy diesel o mocy 160 koni i maksymalnym momencie obrotowym 400 Nm. Zapewnia przyspieszenie do "setki" w 11,7 s i maksymalną prędkość 181 km/h. W wersji z manualną skrzynią na pokładzie auta gości system start-stop, wyłączający silnik auta na postoju.

Freelander II Sport wejdzie do sprzedaży w Anglii w styczniu. Ceny startują od 26 695 funtów.

Land Rover Freelander II - męski SUV - TEST

Samochody: Land Rover Freelander - ogłoszenia

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.