Ocena ochrony przy zderzeniach czołowych i bocznych ***
Ocena skutków zderzenia z pieszym **
Test zderzenia czołowego - 44 proc. punktów;
Test zderzenia bocznego - 69 proc. punktów;
Ogółem - 56 proc. punktów.
Auto było wyposażone w poduszkę powietrzną dla kierowcy oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami. W teście EuroNCAP z 1997 r. próbom poddano auto z silnikiem 1,2 l, obecnie - z mniejszym silnikiem 1,0 l. Trzy lata temu w testowanym aucie pasażer z wielką siłą uderzył w deskę rozdzielczą, co groziło ciężkimi urazami albo nawet śmiercią. Obecnie pasażer znów uderzył głową o deskę rozdzielczą, jednak z dużo mniejszą siłą, nie grożącą poważnymi obrażeniami. W tegorocznym teście głowa kierowcy przy zderzeniu czołowym zsunęła się z poduszki powietrznej i uderzyła o deskę rozdzielczą. Poważnym deformacjom uległa także podłoga w rejonie nóg kierowcy.
Źródło: EuroNCAP