W maju pisaliśmy o Corvette ZR1 od Geigera z dwoma kompresorami o mocy 890 koni. Tym razem tuner przygotował lżejszą wersję modyfikacji. Z seryjnego kompresora uzyskał dodatkowe 63 konie i 99 Nm momentu obrotowego, dzięki czemu Corvette ZR1 GTS rozwija moc 647 koni przy 6600 obr./min i 918 Nm maksymalnego momentu obrotowego przy 4400 obr./min. Taki zastrzyk mocy sprawił, że do "setki" przyspiesza w 3,6 sekundy i osiąga maksymalnie 342 km/h.
Geiger nie poprzestał na tuningu mechanicznym. Z zewnątrz Corvette otrzymała agresywny pakiet ospojlerowania i diodowe tylne lampy, które na tle czarnego pasa przypominają... Ferrari. Czarne alufelgi w rozmiarze 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu i czarne dodatki kontrastują z nadwoziem w kolorze perłowej bieli.
Marcin Sobolewski
Tak się robi silnik do Corvette