O nowym logo Audi , wiele napisać się nie da: ma minimalnie inny kształt i pojawiać się będzie teraz w towarzystwie hasła "Vorsprung durch Technik".
W takich sytuacjach, zawsze sięgamy do oficjalnej informacji prasowej. Spece od PR-u dwoją się i troją, by mało znaczącą wiadomość podnieść do rangi najważniejszego wydarzenia stulecia. Nie inaczej jest i tym razem - zapraszamy do ciekawej, miejscami absurdalnej lektury:
Jeszcze bardziej postępowe i współczesne niż poprzednik, nowe logo Audi lepiej podkreśla główne przesłanie marki: Przewaga dzięki technice (Vorsprung durch Technik). To hasło jest jednocześnie obietnicą, jaką składamy naszym klientom a także obowiązkiem jaki spoczywa na naszych pracownikach, by kolejne projekty były jeszcze bardziej innowacyjne, jednostki napędowe jeszcze bardziej wydajne, a gama modeli jeszcze bardziej naładowana emocjami. Cztery pierścienie są wciąż głównym elementem logo, ale nowa powierzchnia i delikatnie zmienione kształty nadają im bardziej współczesny wygląd. Także nowa czcionka w nazwie "Audi" jest częścią ewoluującego designu marki. Została ona wybrana w międzynarodowym konkursie typograficznym dzięki czystej, minimalistycznej i technicznej formie. Kolor logo - aluminiowo-srebrny - reprezentuje techniczną innowację w dziedzinie mocy i użycia lekkich materiałów w procesie produkcji - cechę, która odróżnia Audi od innych marek.
Jan Kopacz; Audi